Kilka zleceń w tej samej firmie – jak rozliczać składki i jakie dokumenty przekazywać

Dodano: 23 grudnia 2020
Pytanie:

 

Z jedną osobą mamy podpisanych kilka umów zlecenia. W jaki sposób należy opłacać oraz rozliczać składki za osobę, która z tym samym płatnikiem w tym samym czasie wykonuje więcej niż jedną umowę zlecenia? Jakie przekazywać dokumenty do ZUS, gdy jedna z umów się zakończy?

Pozostało jeszcze 93% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Chcesz zapoznać się z całym materiałem?

Testuj portal i magazyn "Serwis Płatnika ZUS" przez 14 dni ZA DARMO!

  • AKTUALNE INFORMACJE
  • INDYWIDUALNE KONSULTACJE
  • MATERIAŁY I NARZĘDZIA DO POBRANIA
  • MAGAZYN DOSTĘPNY ONLINE
Sprawdź ofertę »

Zaloguj się, jeśli masz już konto:

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
dostęp testowy

Nr 231 Kwiecień 2024 r.

Nr 231 Kwiecień 2024 r.
Dostępny w wersji elektronicznej