Niekorzystne i niejasne zapisy w regulaminie wynagradzania – uwaga na konsekwencje w zakresie składek i zasiłków

Dodano: 29 maja 2020

Pracodawca, wprowadzając konkretne zapisy do regulaminu wynagradzania, powinien zadbać o to, aby ich treść była zrozumiała i dogłębnie przemyślana. W przeciwnym razie mogą one być źródłem sporów i nieść za sobą skutki finansowe. Dlatego dobrze jest przejrzeć regulamin wynagradzania i sprawdzić, czy nie zawiera zapisów wątpliwych i niekorzystnych. Problemy mogą dotyczyć m.in. również tego, czy określony składnik wynagrodzenia, np. premia, dodatek, będzie uwzględniany w podstawie wymiaru zasiłków

Pozostało jeszcze 99% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Chcesz zapoznać się z całym materiałem?

Testuj portal i magazyn "Serwis Płatnika ZUS" przez 14 dni ZA DARMO!

  • AKTUALNE INFORMACJE
  • INDYWIDUALNE KONSULTACJE
  • MATERIAŁY I NARZĘDZIA DO POBRANIA
  • MAGAZYN DOSTĘPNY ONLINE
Sprawdź ofertę »

Zaloguj się, jeśli masz już konto:

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
dostęp testowy

Nr 231 Kwiecień 2024 r.

Nr 231 Kwiecień 2024 r.
Dostępny w wersji elektronicznej