Dokumentacja PPK – jakie są obowiązki pracodawcy

Dodano: 23 grudnia 2020
Pytanie:

Ustawa o PPK w art. 107 w pkt 4 wprowadza pojęcie „dokumentacji związanej z  dokonywaniem wpłat do PPK”. Jakie dokumenty wchodzą w jej skład? W jaki sposób i w jakim miejscu mam je przechowywać? Czy deklaracje rezygnacji z wpłat do PPK, o której mowa w art. 23 ust. 2 ustawy o PPK, mogę przechowywać w aktach osobowych?

Pozostało jeszcze 81% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Chcesz zapoznać się z całym materiałem?

Testuj portal i magazyn "Serwis Płatnika ZUS" przez 14 dni ZA DARMO!

  • AKTUALNE INFORMACJE
  • INDYWIDUALNE KONSULTACJE
  • MATERIAŁY I NARZĘDZIA DO POBRANIA
  • MAGAZYN DOSTĘPNY ONLINE
Sprawdź ofertę »

Zaloguj się, jeśli masz już konto:

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
dostęp testowy

Nr 231 Kwiecień 2024 r.

Nr 231 Kwiecień 2024 r.
Dostępny w wersji elektronicznej