Błąd krytyczny informującym o tym, że dokument ma niepotwierdzone dane ubezpieczonego w ZUS – jak sobie z tym poradzić

Dodano: 18 listopada 2019
Pytanie:

Muszę skorygować dokumenty rozliczeniowe za kilka miesięcy z 2017 r. W przypadku jednego z ubezpieczonych weryfikacja dokumentów zgłasza błąd krytyczny informujący o tym, że dokument ma niepotwierdzone dane ubezpieczonego w ZUS. Ubezpieczony ten został wyrejestrowany z końcem 2017 r. Co należy zrobić, aby wysłać dokumenty korygujące za miesiące, za które muszę wykonać korektę?

Pozostało jeszcze 86% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Chcesz zapoznać się z całym materiałem?

Testuj portal i magazyn "Serwis Płatnika ZUS" przez 14 dni ZA DARMO!

  • AKTUALNE INFORMACJE
  • INDYWIDUALNE KONSULTACJE
  • MATERIAŁY I NARZĘDZIA DO POBRANIA
  • MAGAZYN DOSTĘPNY ONLINE
Sprawdź ofertę »

Zaloguj się, jeśli masz już konto:

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
dostęp testowy

Nr 231 Kwiecień 2024 r.

Nr 231 Kwiecień 2024 r.
Dostępny w wersji elektronicznej