Błąd krytyczny informującym o tym, że dokument ma niepotwierdzone dane ubezpieczonego w ZUS – jak sobie z tym poradzić
Muszę skorygować dokumenty rozliczeniowe za kilka miesięcy z 2017 r. W przypadku jednego z ubezpieczonych weryfikacja dokumentów zgłasza błąd krytyczny informujący o tym, że dokument ma niepotwierdzone dane ubezpieczonego w ZUS. Ubezpieczony ten został wyrejestrowany z końcem 2017 r. Co należy zrobić, aby wysłać dokumenty korygujące za miesiące, za które muszę wykonać korektę?
Chcesz zapoznać się z całym materiałem?
Testuj portal i magazyn "Serwis Płatnika ZUS" przez 14 dni ZA DARMO!
- AKTUALNE INFORMACJE
- INDYWIDUALNE KONSULTACJE
- MATERIAŁY I NARZĘDZIA DO POBRANIA
- MAGAZYN DOSTĘPNY ONLINE
Zaloguj się, jeśli masz już konto:
Podobne artykuły
Zobacz również
Aktualny numer Pokaż listę wydań »
Nr 231 Kwiecień 2024 r.
Kategorie
Sytuacja #FUS jest stabilna. Poziom pokrycia bieżących wydatków wpływami ze składek i ich pochodnych w 2⃣0⃣2⃣3⃣ roku osiągnął 83,6 proc.
— ZUS (@zus_pl) April 16, 2024
Więcej #daneZUS w przygotowanym przez #ZUS Podsumowaniu sytuacji finansowej #FUS w 2023 rokuhttps://t.co/xbA6A38ino pic.twitter.com/xmVXVHR8ae