Niekorzystne i niejasne zapisy w regulaminie wynagradzania – uwaga na konsekwencje w zakresie składek i zasiłków
Pracodawca, wprowadzając konkretne zapisy do regulaminu wynagradzania, powinien zadbać o to, aby ich treść była zrozumiała i dogłębnie przemyślana. W przeciwnym razie mogą one być źródłem sporów i nieść za sobą skutki finansowe. Dlatego dobrze jest przejrzeć regulamin wynagradzania i sprawdzić, czy nie zawiera zapisów wątpliwych i niekorzystnych. Problemy mogą dotyczyć m.in. również tego, czy określony składnik wynagrodzenia, np. premia, dodatek, będzie uwzględniany w podstawie wymiaru zasiłków
Chcesz zapoznać się z całym materiałem?
Testuj portal i magazyn "Serwis Płatnika ZUS" przez 14 dni ZA DARMO!
- AKTUALNE INFORMACJE
- INDYWIDUALNE KONSULTACJE
- MATERIAŁY I NARZĘDZIA DO POBRANIA
- MAGAZYN DOSTĘPNY ONLINE
Zaloguj się, jeśli masz już konto:
Podobne artykuły
Zobacz również
Aktualny numer Pokaż listę wydań »
Nr 232 Maj 2024 r.
Kategorie
Sytuacja #FUS jest stabilna. Poziom pokrycia bieżących wydatków wpływami ze składek i ich pochodnych w 2⃣0⃣2⃣3⃣ roku osiągnął 83,6 proc.
— ZUS (@zus_pl) April 16, 2024
Więcej #daneZUS w przygotowanym przez #ZUS Podsumowaniu sytuacji finansowej #FUS w 2023 rokuhttps://t.co/xbA6A38ino pic.twitter.com/xmVXVHR8ae